Warranty Terms & Conditions
Společnost ELFBAR se snaží poskytovat svým zákazníkům vysoce kvalitní e-cigarety. Existuje však velmi malá pravděpodobnost, že výrobek nebude při dodání nebo po určité době používání fungovat podle očekávání z důvodů, které nemůžeme ovlivnit.
Tato záruka byla stanovena na ochranu práv všech našich zákazníků v takových situacích.
Společnost ELFBAR nabízí na všechny naše výrobky záruční dobu, která se může lišit podle konkrétního typu výrobku. Podrobnosti naleznete v následující tabulce.
Položka | výrobku | Záruční doba |
Jednorázové vape | zařízení | 12 měsíců od data výroby |
Pod systém | Pod | 12 měsíců od data výroby |
Zařízení | 12 měsíců od data dodání nebo původního maloobchodního nákupu | |
Příslušenství | Nabíječka, kabel | Nevztahuje se, poprodejní servis pouze v případě problémů zjištěných při převzetí zboží |
Spotřební materiál | E-liquid | Neuplatňuje se, pouze v případě problémů zjištěných při převzetí zboží. |
Poznámka:
1. Pokud jste jedním z autorizovaných partnerů společnosti ELFBAR, záruční doba výrobku bude stanovena podle smlouvy o spolupráci.
2. Společnost ELFBAR bude po zbývající dobu záruky na výrobek nadále poskytovat poprodejní servis na případné náhradní díly a příslušenství.
Zákazníci mají právo uplatnit nárok na poprodejní servis předložením dokladu o koupi, vadného výrobku a jeho obalu. Konkrétní pravidla jsou následující: Prozatím je k dispozici pouze výměna.
Výměna: Pokud se v záruční době vyskytne u výrobku vada, která se při správném a bezpečném používání sama objeví, mají zákazníci právo požádat o výměnu výrobku po potvrzení od společnosti ELFBAR nebo jejích autorizovaných partnerů.
Upozornění:
1. Degradace chuti po 6 měsících od data výroby a úplné spotřebování e-liquidu se nepovažuje za problém s kvalitou výrobku.
2. Počet dostupných potahů se může lišit v závislosti na individuálním použití. Naše laboratorní testy simulují požití jednoho potahu za sekundu. Užívání delších potahů v délce 3-4 sekund a více by se mohlo potenciálně jevit jako nedostatečné. Mezi další proměnné, které ovlivňují počet potahů, patří intenzita potahu, odpor při potahování, úroveň nabití baterie, okolní počasí a okolní teplota. Tento stupeň variability v počtu potahů by neměl být považován za vadu výkonu výrobku.
V rámci řešení záruky výměnou bude k výměně použit pouze stejný model nebo jiný model stejné hodnoty.
Společnost ELFBAR vyhrazuje právo zákazníkům zvolit si během poprodejního procesu své oblíbené příchutě, ale pokud zadaná příchuť nebude na skladě, budou pro výměnu vybrány náhodné příchutě.
Poprodejní servis bude omezen na možnosti dostupné v původní zemi, kde byl výrobek zakoupen.
Tato omezená záruka se nevztahuje na:
- Poškození nebo vzniklé náklady způsobené úpravou, změnou, opravou nebo servisem tohoto výrobku jinými osobami nebo společnostmi než společností ELFBAR;
- Poškození vzniklá v důsledku fyzického poškození nebo nesprávného použití výrobku, včetně provozu, který není v souladu s návodem k použití výrobku;
- Jakékoli spotřební díly, mimo jiné baterie a e-liquid;
- Poškození způsobené povodněmi, požáry, zemětřesením nebo jinými nepředvídatelnými přírodními katastrofami;
- Poškození způsobené vlhkostí (např. kapalinami, mimo jiné vodou, deštěm, extrémní vlhkostí, silným potem a sycenými nápoji) nebo jinými okolními podmínkami (např. extrémními teplotami, změnami nadmořské výšky, potravinami, nečistotami, pískem nebo podobnými látkami);
- poškození způsobené použitím nekompatibilních výrobků;
- Kosmetické poškození způsobené běžným opotřebením, mimo jiné včetně škrábanců, promáčklin a poškozeného kovu nebo plastu;
- Jakékoli zařízení, které není originální;
- Reklamace, která nepochází od původního kupujícího;
- výrobky, které nebyly reklamovány v zemi původního nákupu;
- Reklamace výrobků, které nejsou vadné;
- Incidenty s nedostatečnými důkazy.
Záruční postup
Zákazníci vyplní formulář pro uplatnění záruky s potřebnými informacemi a důkazy.Tým podpory společnosti ELFBAR se bude zabývat reklamací a odpoví do 3 pracovních dnů. V případě svátků nebo jiných zvláštních okolností může dojít k mírnému zpoždění odpovědi. Po potvrzení ze strany týmu podpory společnosti ELFBAR bude do 30 pracovních dnů zajištěna bezplatná výměna. V případě narušení dodavatelského řetězce nebo jiných okolností, které společnost ELFBAR nemůže ovlivnit, však může tento proces trvat déle. Jména, adresy a telefonní čísla zákazníků mohou být vyžadována nebo sdílena s autorizovanými partnery společnosti ELFBAR za účelem zajištění dodávky, Společnost ELFBAR a její autorizovaní partneři se zavazují minimalizovat minimální přenos osobních údajů a zavazují se přísně zachovávat důvěrnost osobních údajů uživatelů.
Poznámka: Pokud jste jedním z autorizovaných partnerů společnosti ELFBAR, obraťte se na svého obchodního zástupce/zákaznický servis, který vám poskytne podrobné informace o záručním postupu.
Při uplatnění reklamace v poprodejním servisu u společnosti ELFBAR si zákazníci vadné výrobky ponechají, tým podpory společnosti ELFBAR zkontroluje informace a rozhodne, zda je třeba vadné výrobky vrátit k další analýze.
Vezměte prosím na vědomí, že záruční proces nezahrnuje oznámení o stavu zařízení nebo jeho odeslání. Zákazníci násmohou v případě potřebykontaktovat pro aktualizaci.
Společnost ELFBAR si vyhrazuje právo ukončit nebo změnit podmínky této omezené záruky podle vlastního uvážení a bez předchozího upozornění. Nejnovější verze bude uvedena na oficiálních webových stránkách společnosti ELFBAR.